Tuesday, April 6, 2010

Anna Anka Soker Assistent


I am so excited!

Tonight Wednesday you can see my show 8pm on TV3, if you don't have it,
You can watch it on TV3.se. Cant wait to hear your responses.

I want to apologize to all my fans, about misleading info on my FB
somebody hacked in and put wrong info on my Profile.
We are good to go ;-)

Today I sent some thank you gifts to Sweden(I bought it on Swarovski). I hope they will like it. For lunch I had salmon and a great mixed salad with
garlic dressing yum. Guess who made it? My nanny & my assistant ;-)

Today's wisdom:

'Hope is believing in spite of the evidence, then watching the evidence change"


Love always Anna Anka

10 comments:

  1. *Hej Anna*
    Det ska bli kul att se er i kväll
    Hur skickar man tack gåva till dig ; )
    Kram från ett soligt Skåne *AB*

    ReplyDelete
  2. Hello Anna Anka! Längtar tills ikväll!! Ska bli så spännande att se det andra avsnittet!

    ReplyDelete
  3. The tv show is great. Its quite funny from time to time. Some of the people that have applied to become your personal assistance are so weird and funny! Im sure most of them are great people behind the scenes!

    ReplyDelete
  4. Akkurat sett første episode av ditt nya show, det blir kul framover ja.

    Lykka til videre med showen, jeg skal se igjen når det kommer på tv3.se

    Ha en fin dag

    Mariann

    ReplyDelete
  5. hej anna

    skall bli kul o se dig som affärskvinna jag skulle med glädje fråga dig om råd i allt mellan himmel o jord du är väldigt klok o trevlig

    annika

    ReplyDelete
  6. Hej! Jag kollar på programmet just nu, jag älskar det! xo

    ReplyDelete
  7. Hej Anna!
    Du är min absoluta förebild.
    Du vågar vara dig själv och är inte rädd att säga vad d tycker, det tycker jag är starkt gjort av dig.
    Alla sjuka människor som skriver skit om dig kan dra åt helvete!
    Du är så sjukt cool iallafall och jag SKA bli som du när jag blir äldre, enough said!

    Ha det bäst, kram :)

    ReplyDelete
  8. Din serie är skit bra Anna!

    ReplyDelete
  9. I love it :) Jag tycker du är cool och det är bra att du inte tar någon skit. Ska bli spännande att se vem som fick platsen...

    http://www.metalbarbiecc.blogg.se

    ReplyDelete
  10. I love the Show!

    If you need a new assistent, count me in ;)

    <3
    Amanda

    www.artali.se

    ReplyDelete