Saturday, July 3, 2010

Djurgarden



Vilken fantastisk dag det var i Stockholm idag :)
Kan inte komma ihag sist det var sa varmt och fint. Vi börja med frukost på Grand Hotell, oh vad den ar god! man kan välja sa många saker. Har aldrig sett mina barn äta sa mycket:)

Tog barnen till Junibacken, gissa om dom älskade det? kunde knappt få bort dom därifrån. Min son frågade mig om Pippi var starkare an mig (gulligt)

Var ute på Djurgarden satt vid ett mysig Café, möte mina släktingar (Ankorna).
Handla mat på ICA ladda upp kylen på hotellet med alla smaskiga saker som finns i Sverige.

På kvallen var jag med Lars Wallin och Johan Petre på en fest i Saltsjobaden.
Kul, det var nere vid vattnet, nar alla myggor kom fram, då var det dags att åka :)

Today's Wisdom:

"A well-written life is almost as rare as a well-spent one"

Love Always Anna Anka

1 comment: