Monday, July 12, 2010

Hundsport


Hej

Först vill jag börja med att ni far köpa Hundsport Tidningen, och se mina hundhalsband som jag själv har designat!

Satt i bilen i 6 timmar från Varmland till Viken Skåne, vilken dryg körning det blev.
Det var blandning med vagarbeten, os regn med aska. På vägen stanna vi och åt pizza och kebabsallad var helt ok. Kom fram till mina vanner vi 7pm.

Körde igenom Helsingborg vid 10pm, inte en själ på gatorna? Det ar sommar var ar alla? Min kära van Cecilia hade fixat sitt spa for mig sa jag kan ligga och göra mina behandlingar 24 timmar om dygnet, jag badar i Darphin Produkterna gissa om jag ar i himmelen. Synd att jag inte kan ta med dom hem!

Vi grilla och satt och snacka hela kvallen, gud vad jag har saknat mina vanner ;)

Today's Wisdom:

"Hope is believing in spite of the evidence, then watching the evidence change"

Love Always Anna Anka

3 comments:

  1. *Hej Anna*

    Äntligen är ni här : )
    Hjärtligt Välkomna!
    Läcker Solbränna ; )

    Lycka till med din design

    Var är alla människor i Helsingborg ?
    På jobbet, i duschen,
    grillar & pustar ut vid havet : )

    Kram *AB*

    ReplyDelete
  2. Love your clothes Anna Anka - I really wish that I could buy Bebe/PH8 in Sweden! I have no dog but of course I will buy the Hundsport tidning, have to see what you designed! Can't wait for your new TV show, Im so excited!

    ReplyDelete
  3. finns det några pressexemplar tro?
    jag har hund...

    kram från Anne (mama)

    ReplyDelete