Friday, September 23, 2011

The Day Before


Idag fick jag mitt varsta komplex, nar dom erbjod mig pa skonhets salongen att jag skulle gora Restylane Vital. Jag fraga vad det var och fick reda pa att det var en spruta som fordela Restylane pa insidan av kinden for att fylla upp ansiktet och slata ut rynkorna. 20 min behandling skulle kosta ca 10.000 Norska, bra timpeng :)

Min maid of honor Madeleine kom fran Sverige for att ge mig stod for
morgondagens dans.
Hon blev den perfekta coachen, visste inte att hon har talang for TANGO.
Riktigt imponerad, hon fick ett heltids jobb tills jag aker ut ur showen!

Det heta till i danstraningen idag, och Glenn Jorgen blev generad!!!
Han ar riktigt orolig for vad jag ska hitta pa infor morgon dagen show.
Den som tittar far se!! jag kanner mig riktigt busig och kanner att jag maste gora nagot extra for TV tittarna.
Tank om han inte dyker upp imorgon......


Elli & Ethan mamma Love & Miss You!

Today's Wisdom:

"I always try to believe the best of everybody,
it saves so much trouble"

Love Always Anna Anka

1 comment:

  1. Gött att se du bloggar igen. Saknade din blogg. :)

    ReplyDelete