Friday, September 9, 2011

Make it or Break it


Dagen borja med Live Radio P3 P4 P5, sa kul, hade det riktigt kul :)

Stressa vidare for att ata en snabb rakmacka innan min intervjue med VG
samtidigt som jag hade mina naglar fixade pa Tone Lise Salongen infor
stora Premiaren av "Skal vi Danse"
Naglarna blev sa fina sa, glom inte att ta en extra titt pa dom imorgon.

Sedan blev jag vilse i Oslo, sprang runder i flip flops for att hitta
tillbaka till hotelet for att byta till tranings klader och ivag till
sista traningen i dans fabriken.

Nu ska jag och min alskade van springa ivag, och ta mina tankar fran
allt som har med vals att gora, genom att se filmen "Colombiana"
Glom inte att rosta pa mig imorgon 19.00 pa Tv2.

Elli & Ethan Mamma Love & Miss You

Today's Wisdom:

"Happiness is the ultimate risk"

Love Always Anna Anka

No comments:

Post a Comment